reklama

Vy zlodeji !

Odkedy som sa odsťahovala z mesta na dedinu, železničnej stanici v Trnave sa nevyhnem. Aspoň som rada, že stanica je už v novom šate a aj keď často nestihnem vlak, tak trávenie najbližšej 1 hodiny je celkom znesiteľné.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)
Bookpoint Trnava železničná stanica
Bookpoint Trnava železničná stanica 

O to viac, že na poschodí je knižnička Bookpoint - čo je projekt, ktorý funguje na hesle "DARUJ A POŽIČAJ SI KNIHU". Nadšene som sa vždy pri nej zastavila. Viac krát som priniesla knihy a len nedávno som tam našla aj niečo pre seba/ Woody Ellenove Nežiadúce účinky, ktoré samozrejme odporúčam tým ktorí sa chcú dobre zasmiať./ Ak si zrátam koľko kníh som tam priniesla ja, je iróniou, že som si odtiaľ odniesla iba jednu. Raz za čas nejaká dobrá dúša nárazovo naplní knihami túto knižnicu, všetko funguje určitý čas. Ktorý asi závisí od ľudí s ktorými príde do styku. A potom to tam zas takto zíva prázdnotou.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Len by sa to nemuselo stávať tak často, že tú knihu, ktorú tam nesiem nemám s čím vymeniť. Lebo to je potom tú hodinu riadna nuda, čo vám poviem. 

Zuzana Droběnová

Zuzana Droběnová

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

realista. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu